Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

SELAMAT BERKHAYAL YE.....

SALAM...UCAPAN TERIMA KASIH COZ SUDI MASUK BLOG KAKYONG UNTUK BACA NOVEL-NOVEL HASIL KREATIVITI KAKYONG SENDIRI. KEBANYAKANNYA DATANG SECARA SPONTAN LEBIH 3 TAHUN LEPAS. MEMANG ADA CADANGAN NAK TERBITKAN.. DAH TRY HANTAR KE ALAF21 CUMA BELUM ADA REZEKI MASA TU. SO KAKYONG SIMPAN JE MANUSKRIP YANG DAH DIBUKUKAN SENDIRI DALAM ALMARI. KALAU ADA SIAPA-SIAPA YANG NAK BELI MANUSKRIP NOVEL NI BOLEH LER BAGITAU. HARGA BOLEH DIRUNDINGKAN. CUMA DIHARAPKAN AGAR SIAPA SAJA YANG BACA NOVEL NI TAK CIPLAK SUDAHLAH YER. KEJUJURAN ANDA AMAT-AMAT KAKYONG HARGAI.
OH YA.. MINTA MAAF BANYAK-BANYAK. KALAU NAK BACA CERITA NI.. KENA BACA DARI PAGE LAST NAIK KE ATAS. MAAF SEKALI LAGI DIATAS KESULITAN INI...
(Atau boleh je klik dari bahagian Kandungan Dalam Blog Ini.. kat sana dah diupdate ikut turutan page) TQ

Friday, December 25, 2009

page 8 - sambungan

"Sara..client tu tak jadi datang. Dia ada emergency call, so dia postpone ke hari lain. Nampak gayanya berdualah kite ye!!" Usik En Annuar bila mana dia lihat aku gabra semacam.

"Waiter.." Lembut je suara En Annuar memanggil pelayan restoran tu.

Aku terpaku sejenak.

"Yes sir, your order please.." Lantang suara budak waiter ni. Nama pada nametagnya Khairul. Boleh tahan jugak. Hehehe

"Sara..awak dulu. Awak nak pesan ape. Kat sini banyak makanan yang sedap-sedap. Awak pilihlah dulu."

Lembut sungguh tutur kata bos aku ni tiba-tiba, fikirku dalam hati.

"Ermm..nak makan apa ye... Apa-apa lah."

"Lahai.. mana ada makan apa-apa kat sini." Cepat je En Annuar membalas.

"Ikut En Annuar lah. Saya makan apa yang En Annuar makan. Saya tak pandailah makan kat tempat-tempat macam ni. Standard sangat. Kalau kat warung Mak Kiah tu saya tau lah?" Panjang lebar aku expain kat bos aku ni.

"Tak pe..tak pe.." Buatkan saya beef steak 2. Air.. juss appple campur sedikit garam.. Ermm, Sara nak air apa?"

"Aaa..air suam... eh bagi saya carrot susu tapi campur madu sikit ye..."

Rasanya budak pelayan ni hairan dengan kami berdua. Agak aku la kan. Sebab bila tengok muka dia yang macam blur-blur sikit. Tak apa lah.. lantak kau la waiter..

Dengan selamba saja aku menghabiskan makanan aku. Umi aku kata rezeki jangan tolak. Maut jangan cari. So aku apa lagi.. makan saja lah. Tambahan pulak bukan senang boss nak belanja staff makan.

Dalam kami berdua duduk makan, aku perasan yang En Annuar sekejap-sekejap menjeling kearah aku. Samada perasaan aku atau aku yang perasan, bukan persoalannya sekarang. Sungguh tertib dia menyuapkan makanannya ke dalam mulut. Khusyuk semacam. Anak orang lord.. biasanya memang macam tu.

No comments:

Post a Comment