Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

SELAMAT BERKHAYAL YE.....

SALAM...UCAPAN TERIMA KASIH COZ SUDI MASUK BLOG KAKYONG UNTUK BACA NOVEL-NOVEL HASIL KREATIVITI KAKYONG SENDIRI. KEBANYAKANNYA DATANG SECARA SPONTAN LEBIH 3 TAHUN LEPAS. MEMANG ADA CADANGAN NAK TERBITKAN.. DAH TRY HANTAR KE ALAF21 CUMA BELUM ADA REZEKI MASA TU. SO KAKYONG SIMPAN JE MANUSKRIP YANG DAH DIBUKUKAN SENDIRI DALAM ALMARI. KALAU ADA SIAPA-SIAPA YANG NAK BELI MANUSKRIP NOVEL NI BOLEH LER BAGITAU. HARGA BOLEH DIRUNDINGKAN. CUMA DIHARAPKAN AGAR SIAPA SAJA YANG BACA NOVEL NI TAK CIPLAK SUDAHLAH YER. KEJUJURAN ANDA AMAT-AMAT KAKYONG HARGAI.
OH YA.. MINTA MAAF BANYAK-BANYAK. KALAU NAK BACA CERITA NI.. KENA BACA DARI PAGE LAST NAIK KE ATAS. MAAF SEKALI LAGI DIATAS KESULITAN INI...
(Atau boleh je klik dari bahagian Kandungan Dalam Blog Ini.. kat sana dah diupdate ikut turutan page) TQ

Friday, December 25, 2009

page 28 - sambungan


tit..tit.. Iya la. Tak sabar nak tengok bidadari saya ni. Makin manis lepas pakai tudung. Bertambah ayu...
Kami pun bermesej lama. Tersengih sorang-sorang aku baca mesej H.
?Ha! Mesej dengan siapa tu? Jom...?
Dia tarik tangan aku. Belum sempat aku nak balas mesej H. Kacau daun betul la dia ni. Aku tarik balik tangan aku. Malu aku kat officemates aku. Namun pegangan En Annuar bertambah kejap.
?Tak payah tarik. Dah ada orang nak... Tak payah nak malu. Lagipun saya yang pegang. Bukan awak....?
Aku angkat kepala. Memang dah tak ada orang dah. Aku tak sedar bila diorang balik.
Dalam perjalanan aku banyak diam saja. Termenung. Gabra pun ada jugak. Nak jumpa H kan malam ni. Nak pakai apa ya. H suka aku pakai macam mana? Bla....bla..bla... aku berfikir sendirian.
?Sarah Aliya? boleh awak temankan saya ke suatu tempat??
?Hem? nak kemana. Apa nama tempat tu??
?Ni ha? saya ada jemputan majlis hari lahir adik kawan saya malam ni.. so saya kenalah belikan hadiah untuk birthday girl tu.. tapi saya tak tahu nak beli apa? minta tolong awak yang pilih..boleh??
Panjang lebar En Annuar terang kepada aku. Dalam hati aku..bestnya adik kawan Pak Syed ni.. Untung dia dapat hadiah dari Pak Syed?
?Sara.. saya nak awak tolong pilihkan hadiah-hadiah kat sini. Saya tak pandailah nak pilih. Lagipun saya tak biasa bagi-bagi hadiah kat orang ni.? Dalam hati aku patutlah bawak aku.
?En Annuar, nak kasi hadiah ni kat lelaki ke perempuan?? Aku bertanya ragu-ragu.
?Birthday girl.. tentulah perempuan.. Sara pilihkan ye.?
Aku pun sebenarnya tak tau nak pilih yang mana satu. Semuanya cantik-cantik belaka. Aku pejam mata kemudian aku celik semula. Apa yang aku nampak bila aku buka mata itulah yang aku pilih. Hehehe macamlah hadiah itu untuk aku.

No comments:

Post a Comment