Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

SELAMAT BERKHAYAL YE.....

SALAM...UCAPAN TERIMA KASIH COZ SUDI MASUK BLOG KAKYONG UNTUK BACA NOVEL-NOVEL HASIL KREATIVITI KAKYONG SENDIRI. KEBANYAKANNYA DATANG SECARA SPONTAN LEBIH 3 TAHUN LEPAS. MEMANG ADA CADANGAN NAK TERBITKAN.. DAH TRY HANTAR KE ALAF21 CUMA BELUM ADA REZEKI MASA TU. SO KAKYONG SIMPAN JE MANUSKRIP YANG DAH DIBUKUKAN SENDIRI DALAM ALMARI. KALAU ADA SIAPA-SIAPA YANG NAK BELI MANUSKRIP NOVEL NI BOLEH LER BAGITAU. HARGA BOLEH DIRUNDINGKAN. CUMA DIHARAPKAN AGAR SIAPA SAJA YANG BACA NOVEL NI TAK CIPLAK SUDAHLAH YER. KEJUJURAN ANDA AMAT-AMAT KAKYONG HARGAI.
OH YA.. MINTA MAAF BANYAK-BANYAK. KALAU NAK BACA CERITA NI.. KENA BACA DARI PAGE LAST NAIK KE ATAS. MAAF SEKALI LAGI DIATAS KESULITAN INI...
(Atau boleh je klik dari bahagian Kandungan Dalam Blog Ini.. kat sana dah diupdate ikut turutan page) TQ

Friday, December 25, 2009

page 46 - sambungan

Gembira tak terkata aku masa ni. Aku rasa macam aku tengah tersengih sampai ke telinga. Lantak la kalau orang nampak. Lantak la ape yang diorang nak kata.
Apasal lama tak dengarr berita?Dah tak nak kawan dengan kita ke?
Aku cuba nak merajuk. Merajuk-merajuk sayang. Sayang ke aku kat lelaki yang aku tak kenal ni...
Jangan macam tu. H sibuk skit la... Bukan H lupa tau. Tak kan lupanya buah hati H ni. Dah makan ke?
Aku balas lagi..
Tak makan lagi? Kejap lagi nak makan. Ofismate ajak.Kejap lagi nak keluar la. H dah makan ke?
Kenapa aku tak cakap bos aku yang ajak lunch? Kenapa aku takut nak terus terang ni... aku mengomel sendirian. Bukan apa.. aku tak nak H terasa hati. Takut dia fikir aku ni playgirl pulak. Senang-senang je keluar sesuipa sahaja?
H pun belum makan lagi. Kejap lagi baru nak makan. Bila-bila free kita lunch sekali ye sayang..
Jangan tipu pulak. Hari tu janji nak jumpa? tapi tak datang pun. Aku seakan merajuk dengan H.
H tak sengaja la hari tu.Tapi lain kali .. betul. Kita akan jumpa jugak ye.Ok lah sayang.. H ade kerja sikitt. Take care. Miss u 2?
Aik!!! Aku tak cakap pun aku rindu kat dia. Tetiba pulak dia cakap miss u 2. Eerm.. memang kami ni sethinking la... hehehe..
Sepanjang hari tu, aku rasa macam nak terbang saja. Rasa happy sangat-sangat. Entah la... aku rasa macam aku ni dah memang jatuh cinta kat H dah. Padahal aku tak kenal dia pun. Masa keluar dengan Pak Syed pun, aku tersengih saja. Sampai dia kata muka aku berseri-seri. Mesti dia ingat aku seronok keluar dengan dia. Padahal aku seronok sebab H hantar mesej kat aku.
Hai!! Besar sungguh penangan H kat aku. Kesian Pak Syed ni... bersungguh-sungguh dia nak kat aku. Tapi aku tak boleh. Dulu? aku ingat aku suka sangat kat Pak Syed ni. Tetiba saja hati aku berubah. Berubah kepada orang yang tak dikenali. Inilah yg dikatakan cinta... Cinta itu buta walaupun kita tak tahu dengan siapa kita bercinta. Cinta tak kenal paras rupa, pangkat dan harta... entah la. Tapi ini yang terjadi kat aku.

No comments:

Post a Comment