Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

SELAMAT BERKHAYAL YE.....

SALAM...UCAPAN TERIMA KASIH COZ SUDI MASUK BLOG KAKYONG UNTUK BACA NOVEL-NOVEL HASIL KREATIVITI KAKYONG SENDIRI. KEBANYAKANNYA DATANG SECARA SPONTAN LEBIH 3 TAHUN LEPAS. MEMANG ADA CADANGAN NAK TERBITKAN.. DAH TRY HANTAR KE ALAF21 CUMA BELUM ADA REZEKI MASA TU. SO KAKYONG SIMPAN JE MANUSKRIP YANG DAH DIBUKUKAN SENDIRI DALAM ALMARI. KALAU ADA SIAPA-SIAPA YANG NAK BELI MANUSKRIP NOVEL NI BOLEH LER BAGITAU. HARGA BOLEH DIRUNDINGKAN. CUMA DIHARAPKAN AGAR SIAPA SAJA YANG BACA NOVEL NI TAK CIPLAK SUDAHLAH YER. KEJUJURAN ANDA AMAT-AMAT KAKYONG HARGAI.
OH YA.. MINTA MAAF BANYAK-BANYAK. KALAU NAK BACA CERITA NI.. KENA BACA DARI PAGE LAST NAIK KE ATAS. MAAF SEKALI LAGI DIATAS KESULITAN INI...
(Atau boleh je klik dari bahagian Kandungan Dalam Blog Ini.. kat sana dah diupdate ikut turutan page) TQ

Friday, December 25, 2009

page 24 - sambungan


Kenapa semua tak ingat hari ini hari lahir aku ha? Mak Lijah pun sama seakan lupa...
?Ah!! Tak apalah Mak Lijah. Ieya pun tak ada selera nak sarapan dah. Ieya makan kat opis lah mak Lijah.? Aku pun berlalu ke luar.
Di opis
?Sarah Aliya ke ni??
Sambil mengambil document di meja Kak Munah, En Annuar menegurku. Aku hanya tersenyum sekadar yang termampu. Walaupun hari ini merupakan hari bersejarah buatku, tapi hatiku sedih kerana family aku tak seorang pun mengucapkan Selamat Hari Lahir untukku. Kenapa? Entah.. persoalan itu tak dapat ku jawab.
?En Annuar boleh saya jumpe encik sekejap.? Perlahan aku keluarkan suaraku.
?Boleh.. come..come.. jom masuk bilik saya.?
Secepat kilat En Annuar menarik tangan aku menuju ke biliknya. Aku secepat itu juga menarik tangan ku kembali. Aku malu dengan rakan sepejabat.
?Sara.. awak cantik hari ni. Dah lama saya idamkan seorang perempuan yang secantik awak. Tambahan bila awak memakai tudung. Sejuk hati saya memandang awak tau??
Kemudian En Annuar menyambung kata-katanya kembali.
?Saya tau awak minat sangat dengan penyanyi Asmawi Ani ..upss Mawi. So saya harap awak pakai tudung ni bukan disebabkan dia ye. Pernah saya dengar statement Mawi? yang dia suka wanita yang memakai tudung?.?
Mungkin En Annuar bertujuan untuk mengusik aku, tapi hati aku sedih. Teramat sedih. Entah tanpa kusedari akhirnya terjatuh jua setitik dua air mataku di depan En Annuar.
?Kenapa Sara? Kenapa awak menangis? Maafkan saya kalau kata-kata saya tadi menyakitkan hati Sara.? Gelabah jugak Pak Syed ni rupanya.

No comments:

Post a Comment