Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

SELAMAT BERKHAYAL YE.....

SALAM...UCAPAN TERIMA KASIH COZ SUDI MASUK BLOG KAKYONG UNTUK BACA NOVEL-NOVEL HASIL KREATIVITI KAKYONG SENDIRI. KEBANYAKANNYA DATANG SECARA SPONTAN LEBIH 3 TAHUN LEPAS. MEMANG ADA CADANGAN NAK TERBITKAN.. DAH TRY HANTAR KE ALAF21 CUMA BELUM ADA REZEKI MASA TU. SO KAKYONG SIMPAN JE MANUSKRIP YANG DAH DIBUKUKAN SENDIRI DALAM ALMARI. KALAU ADA SIAPA-SIAPA YANG NAK BELI MANUSKRIP NOVEL NI BOLEH LER BAGITAU. HARGA BOLEH DIRUNDINGKAN. CUMA DIHARAPKAN AGAR SIAPA SAJA YANG BACA NOVEL NI TAK CIPLAK SUDAHLAH YER. KEJUJURAN ANDA AMAT-AMAT KAKYONG HARGAI.
OH YA.. MINTA MAAF BANYAK-BANYAK. KALAU NAK BACA CERITA NI.. KENA BACA DARI PAGE LAST NAIK KE ATAS. MAAF SEKALI LAGI DIATAS KESULITAN INI...
(Atau boleh je klik dari bahagian Kandungan Dalam Blog Ini.. kat sana dah diupdate ikut turutan page) TQ

Friday, December 25, 2009

page 27 - sambungan


Aku buat bodoh saja. Aku tak buat kerja pun. Aku baca majalah yang aku beli time rehat tadi. Aku nampak Pak Syed tu makin dekat kat aku.
?Buatkan saya kopi satu ye....? Terus dia blah. Tapi dia datang balik kat aku. Kali ni lebih dekat dengan aku sampai aku dapat bau perfume dia.
?Awak punya jelingan tu buat saya tak dapat tidur malam la sayang... dan buat saya bertambah saayangggg kat awak tau....? Dia berbisik kat telinga aku. Dan kemudiannya secepat kilat dia berlalu dari aku...
Aku angkat kepala. Muncung mulut aku. Lama-lama muncung bertukar leper. Yang ada hanya senyum. Aku rasa macam nak melompat saja. Yahooo!!!! gatai!
Aku buat air yang paling best kat dia. Hati dah berbunga-bunga. Aku rasa macam ada taman bunga dalam perut aku ni. Kupu-kupu terbang. Bunga pulak berkembangan. Aku masuk dalam bilik dia sambil tersengih-sengih.. gembira... hihihi....
?Dah tak marah ke? Macam ni la buat saya tambah sayang ni...?
Terus mati senyuman aku. Malunya Tuhan saja yang tahu. Lepas tu aku terus keluar. Nak balik.
?Saya hantar awak balik... Tunggu saya kejap tau. Give me 30 minutes??
?Tak payah la bos. Saya nak balik dengan bas... 30 minit tu lambat lagilah...?
?Saya hantar..tunggu je saya..?
Terus dia buat kerja dia balik. Nak tak nak aku tunggu jugak dia. Aku sambung balik study. Study majalah la.
tit..tit... ada mesej...
Hai..sayang. buat ape tu? Jangan lupa ye malam ni saya ambik awak tau. Kita keluar ye. Nak raikan hari jadi awak. Awak nak hadiah ape?
Aku pun balas semula sms dari H.
Terima kasih sebab ingat birthday saya. Tak payah hadiah la. Cukup awak ingat dah la. Sungguh ke awak nak jumpa saya?

No comments:

Post a Comment