Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

SELAMAT BERKHAYAL YE.....

SALAM...UCAPAN TERIMA KASIH COZ SUDI MASUK BLOG KAKYONG UNTUK BACA NOVEL-NOVEL HASIL KREATIVITI KAKYONG SENDIRI. KEBANYAKANNYA DATANG SECARA SPONTAN LEBIH 3 TAHUN LEPAS. MEMANG ADA CADANGAN NAK TERBITKAN.. DAH TRY HANTAR KE ALAF21 CUMA BELUM ADA REZEKI MASA TU. SO KAKYONG SIMPAN JE MANUSKRIP YANG DAH DIBUKUKAN SENDIRI DALAM ALMARI. KALAU ADA SIAPA-SIAPA YANG NAK BELI MANUSKRIP NOVEL NI BOLEH LER BAGITAU. HARGA BOLEH DIRUNDINGKAN. CUMA DIHARAPKAN AGAR SIAPA SAJA YANG BACA NOVEL NI TAK CIPLAK SUDAHLAH YER. KEJUJURAN ANDA AMAT-AMAT KAKYONG HARGAI.
OH YA.. MINTA MAAF BANYAK-BANYAK. KALAU NAK BACA CERITA NI.. KENA BACA DARI PAGE LAST NAIK KE ATAS. MAAF SEKALI LAGI DIATAS KESULITAN INI...
(Atau boleh je klik dari bahagian Kandungan Dalam Blog Ini.. kat sana dah diupdate ikut turutan page) TQ

Friday, December 25, 2009

page 45 - sambungan

?Oh ya, lupa pulak. Pak syed nak jumpa?? Ringkas kata-kata Kak Munah.
?Alah..buat ape nak jumpe?? Dengan malas aku bangun juga menuju bilik Pak Syed.
Pintu bilik En Annuar aku ketuk tiga empat kali.
?Masuk!!!? Terdengar suara Pak Syed minta aku masuk ke dalam.
?Assalamualaikum En Annuar?? Aku beri peluang untuk En Annuar menjawab salamku.
?Alaikumsalam? Duduklah Sarah Aliya. Macam mana dah sihat?? Pertanyaan En Anuar ku biarkan tanpa jawapan.
?Tak apelah. Di atas meja awak banyak claim yang belum siap. Kalau awak rasa tak sempat nak habiskan dalam tempoh tiga hari ni, awak mintalah Zalia tolong awak. Lagipun client bagi tempoh tiga hari mulai hari ini. Sepatutnya dah kena hantar last week, tapi saya minta ditangguhkan disebabkan awak bercuti?? Panjang lebar penjelasan Pak Syed ini fikirku.
?InsyaAllah? selagi saya boleh buat, tak payahlah saya minta pertolongan Zalia. Lagipun kerja dia banyak juga saya tengok tadi. Tak menang tangan. Dalam masa 3 hari ni, saya rasa boleh siap?? Aku memberi jaminan kepada En Annuar.
?Ada apa-apa lagi yang En Annuar nak beritahu saya?? Pinta aku sebelum keluar dari biliknya.
?Ermm.. lunch dengan saya nanti?? Singkat saja permintaan Pak Syed ni.
?Ermm tengoklah nanti?.? Jawabku juga ringkas. En Annuar bangun lalu membukakan pintu biliknya untuk ku.
?Thanks?? Jawabku.
tit tit... tit tit.... mesej!! Aku tak sabar nak baca. Mungkin dari H, orang yang aku tunggu selama ni. Sambil baca? sambil aku berdoa. Minta-minta orang itu adalah H.
Hai sayang, Assalamualaikum.... sihat dah ke? Maaf la kalau H ade buat salah. H mintak maaf ye sayang.. senyum sikit?

No comments:

Post a Comment