Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

SELAMAT BERKHAYAL YE.....

SALAM...UCAPAN TERIMA KASIH COZ SUDI MASUK BLOG KAKYONG UNTUK BACA NOVEL-NOVEL HASIL KREATIVITI KAKYONG SENDIRI. KEBANYAKANNYA DATANG SECARA SPONTAN LEBIH 3 TAHUN LEPAS. MEMANG ADA CADANGAN NAK TERBITKAN.. DAH TRY HANTAR KE ALAF21 CUMA BELUM ADA REZEKI MASA TU. SO KAKYONG SIMPAN JE MANUSKRIP YANG DAH DIBUKUKAN SENDIRI DALAM ALMARI. KALAU ADA SIAPA-SIAPA YANG NAK BELI MANUSKRIP NOVEL NI BOLEH LER BAGITAU. HARGA BOLEH DIRUNDINGKAN. CUMA DIHARAPKAN AGAR SIAPA SAJA YANG BACA NOVEL NI TAK CIPLAK SUDAHLAH YER. KEJUJURAN ANDA AMAT-AMAT KAKYONG HARGAI.
OH YA.. MINTA MAAF BANYAK-BANYAK. KALAU NAK BACA CERITA NI.. KENA BACA DARI PAGE LAST NAIK KE ATAS. MAAF SEKALI LAGI DIATAS KESULITAN INI...
(Atau boleh je klik dari bahagian Kandungan Dalam Blog Ini.. kat sana dah diupdate ikut turutan page) TQ

Thursday, December 24, 2009

page 2 - sambungan

Syed Annuar Hilmi Bin Syed Mustafa. Kami kat office panggil dia Pak Syed.... Tapi time dia tak ada dalam office. Nak mampus!! Kang tak pasal-pasal kena jerkah. Senyuman dia tu.. fuh! cair officemate aku semua. Aku cair dalam hati saja la... tak ada siapa yang tahu pun..... aku seorang saja.... biasa la... perempuan melayu terakhir lah katakan... eceh... perasan...

Hehehe... lupa pulak pasal sms tadi ya... Dah hantar tapi tak ada balasan pun. Entah la.... biar la.... malas aku nak ambil tahu dah. Kang lelama tu mesti orang tu akan balas punya... tunggu saja la...

Tunggu punya tunggu sudah seminggu orang tu tak balas-balas jugak mesej aku. Aku dah macam nak sasau pikir kenapa dia tak balas aku punya mesej haritu. Rasanya tiada perkataan yang kurang enak aku tulis. Bahasa aku pun simple sahaja. Tak ada yang berunsur ganas. Aku jadi pelik.. mana dia ni? Nak kata salah hantar kat aku hari tu, tapi... tak kan la sampai seminggu kot salah hantar kat aku. Tiap-tiap hari pulak tu....

Nak hantar lagi ke tak ni..?

Aku berkira-kira untuk membalas mesej itu lagi. Tapi tak berani pulak. Risau kalau-kalau penghantar sms misteri itu kata aku ni tak tahu malu pulak. Ataupun dia kata aku ni perempuan gatal.. Hai..tak sanggup aku..
Ah!!! Biarlah. Kalau dia nak kawan dengan aku.. for sure dia akan balas mesej aku..Just wait and see... Aku bercakap dalam nada perlahan.

Hari ini Pak Syed tu akan balik... Masing-masing cari bahan kerja. Nak tunjuk rajin. Hem..... aku pun tumpang sekaki jugak la... cover line...
Tetiba...

titt..titt..titt... ada mesej..

Sorry tak reply mesej.. ada kerja sikit?

Hah! Baru nak balas.... siapa ni ye.... Aku tertanya sendiri...

Hai!! kenapa la orang ni tak bagitau nama dia. Bagitau lah, lagipun bukannya aku kenal. Alahai... nak main celut cak pulak dia ni. Getus hati aku.

Tak apa.. boss tak sampai lagi ni. Lagipun tengah boring bangat dong. Aku cuba membalas sms yang aku terima tadi. Inilah yang aku tulis.

No comments:

Post a Comment