Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

SELAMAT BERKHAYAL YE.....

SALAM...UCAPAN TERIMA KASIH COZ SUDI MASUK BLOG KAKYONG UNTUK BACA NOVEL-NOVEL HASIL KREATIVITI KAKYONG SENDIRI. KEBANYAKANNYA DATANG SECARA SPONTAN LEBIH 3 TAHUN LEPAS. MEMANG ADA CADANGAN NAK TERBITKAN.. DAH TRY HANTAR KE ALAF21 CUMA BELUM ADA REZEKI MASA TU. SO KAKYONG SIMPAN JE MANUSKRIP YANG DAH DIBUKUKAN SENDIRI DALAM ALMARI. KALAU ADA SIAPA-SIAPA YANG NAK BELI MANUSKRIP NOVEL NI BOLEH LER BAGITAU. HARGA BOLEH DIRUNDINGKAN. CUMA DIHARAPKAN AGAR SIAPA SAJA YANG BACA NOVEL NI TAK CIPLAK SUDAHLAH YER. KEJUJURAN ANDA AMAT-AMAT KAKYONG HARGAI.
OH YA.. MINTA MAAF BANYAK-BANYAK. KALAU NAK BACA CERITA NI.. KENA BACA DARI PAGE LAST NAIK KE ATAS. MAAF SEKALI LAGI DIATAS KESULITAN INI...
(Atau boleh je klik dari bahagian Kandungan Dalam Blog Ini.. kat sana dah diupdate ikut turutan page) TQ

Thursday, December 24, 2009

page 7 - sambungan

Fikir ku dalam hati. Alangkah bahagianya kalau aku menjadi kekasih boss aku ni...

"Hoi!! Sara.." Jerkahannya mengejutkan aku.

"Ya..ya..ya.. Pak Syed, Pak Syed nak minum?" Aku melatah dalam sedar tak sedar.

"Hahahaha.." Bos aku ketawa sakan . Mungkin geli hati agaknya bila dengar aku sebut Pak Syed.

"Siapa Pak Syed.. boyfriend awak ke?" Sambil ketawa lagi.

"Itulah mengelamun je awak saya tengok dari tadi. Dah.. kita dah sampai ni. Jangan lupa bawa note book tu?." En Annuar masih ketawa tak berhenti dari tadi.

"Note book!! Kat mana saya letak note book tadi. Tadi ade saya pegang, sekarang dah hilang pulak." Aku tercari cari sekeliling.

Tiba-tiba..

"Nah..ni ha yang awak baling kat saya tadi tu ape. Sakit tau."

Ya Allah!! Rupanya masa aku terperanjat tadi aku dah terbaling note book tu kat muka En Annuar. Memang pipinya kelihatan merah sedikit akibat tercalar.

"Hehehe..saya tak sengaja, maaf ye En Annuar." Dan aku pun mengekori En Annuar dari belakang.

Hampir setengah jam kami tunggu client yang dimaksudkan itu, tapi tak muncul-muncul jugak. Perut aku dah berkerongcong tak tau apa lagu dah ni. Aku lihat muka En Annuar, rasanya dia pun tengah menahan lapar, tapi kontrollah kononnya. Tiba-tiba..

Tritt..tritt..tritt.. Handphone En Annuar berbunyi.

"Hallo..ye ..ye..dengar ni. Ooo..iye, ooh I see, It's okey, it's okey, take your time, no lah.. okey..okey...." Itulah perbualan En Annuar yang aku dengar.

No comments:

Post a Comment