Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

SELAMAT BERKHAYAL YE.....

SALAM...UCAPAN TERIMA KASIH COZ SUDI MASUK BLOG KAKYONG UNTUK BACA NOVEL-NOVEL HASIL KREATIVITI KAKYONG SENDIRI. KEBANYAKANNYA DATANG SECARA SPONTAN LEBIH 3 TAHUN LEPAS. MEMANG ADA CADANGAN NAK TERBITKAN.. DAH TRY HANTAR KE ALAF21 CUMA BELUM ADA REZEKI MASA TU. SO KAKYONG SIMPAN JE MANUSKRIP YANG DAH DIBUKUKAN SENDIRI DALAM ALMARI. KALAU ADA SIAPA-SIAPA YANG NAK BELI MANUSKRIP NOVEL NI BOLEH LER BAGITAU. HARGA BOLEH DIRUNDINGKAN. CUMA DIHARAPKAN AGAR SIAPA SAJA YANG BACA NOVEL NI TAK CIPLAK SUDAHLAH YER. KEJUJURAN ANDA AMAT-AMAT KAKYONG HARGAI.
OH YA.. MINTA MAAF BANYAK-BANYAK. KALAU NAK BACA CERITA NI.. KENA BACA DARI PAGE LAST NAIK KE ATAS. MAAF SEKALI LAGI DIATAS KESULITAN INI...
(Atau boleh je klik dari bahagian Kandungan Dalam Blog Ini.. kat sana dah diupdate ikut turutan page) TQ

Friday, December 25, 2009

page 9 - sambungan

"En Annuar!! Saya minta maaf kalau kelakuan saya ni mengganggu encik." Aku cuba mulakan perbualan.

"Eh.. kenapa nak minta maaf dengan saya, awak tak buat salah pun. Lagipun sayalah yang sepatutnya minta maaf dengan awak kerana saya buang masa awak hari ni... Tak sangka pulak client tu batalkan appoinment ni. Kalau dia beritahu awal-awal tentu saya tak ajak awak temankan saya.."

Dalam hati aku, lahai..tak apa, aku tak kisah pun. Bagus jugak ada orang nak belanja aku makan. Lagipun gaji tak keluar lagi. Siapa tak nak keluar dengan bos yang hemsem macam ni.. Hehehe geli hatiku melihat raut muka En Annuar.

"Sara... lepas makan ni ada cadangan nak kemana ke? Ermm..boleh saya temankan awak..?"

"Eh... nak kemana pulak..balik office le..kan masih waktu kerja.. tak baik tau curi tulang!!"

Memang selamba aku cakap macam tu. Apa dia ingat aku ni suka sangat ke merewang tak tentu sebab.

"Ooo.. Okeylah kalau macam tu. Saya ingat nak pergi jalan kat depan sana tu.. tak apalah..lain kali..pun boleh kan!!"

Akhirnya setelah selesai makan, kami pun terus menuju ke kereta. Dalam perjalanan pulang ke office, mata aku punyalah mengantuknya.. Aku.. kalau bab-bab mengantuk ni memang tak boleh tahan. Tambah pulak bila perut terlalu kenyang..

Aku sesekali jenguk ke luar tingkap dan dalam pada itu jugak hidung aku terhantuk cermin tingkap. Sakit jugak.. tapi aku kontrol. Malu kalau En Annuar perasan.

Tak sangka pulak dalam kereta masing-masing diam membisu. Makin berpinau mata aku jadinya. Tersengguk-sengguk jugaklah aku dibuat dek betapa perlahannya En Annuar drive.

"Sara... mengantuk?" Terpacul suara tepi telinga aku.

"Hem... dah kenyang.. macam ni lah jadinya. Itulah belanja makan tak ingat dunia.. makan pun tak ingat dunia... bila dah kenyang tersengguk-sengguklah jadinya..potpetpotpet..."

No comments:

Post a Comment