Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

SELAMAT BERKHAYAL YE.....

SALAM...UCAPAN TERIMA KASIH COZ SUDI MASUK BLOG KAKYONG UNTUK BACA NOVEL-NOVEL HASIL KREATIVITI KAKYONG SENDIRI. KEBANYAKANNYA DATANG SECARA SPONTAN LEBIH 3 TAHUN LEPAS. MEMANG ADA CADANGAN NAK TERBITKAN.. DAH TRY HANTAR KE ALAF21 CUMA BELUM ADA REZEKI MASA TU. SO KAKYONG SIMPAN JE MANUSKRIP YANG DAH DIBUKUKAN SENDIRI DALAM ALMARI. KALAU ADA SIAPA-SIAPA YANG NAK BELI MANUSKRIP NOVEL NI BOLEH LER BAGITAU. HARGA BOLEH DIRUNDINGKAN. CUMA DIHARAPKAN AGAR SIAPA SAJA YANG BACA NOVEL NI TAK CIPLAK SUDAHLAH YER. KEJUJURAN ANDA AMAT-AMAT KAKYONG HARGAI.
OH YA.. MINTA MAAF BANYAK-BANYAK. KALAU NAK BACA CERITA NI.. KENA BACA DARI PAGE LAST NAIK KE ATAS. MAAF SEKALI LAGI DIATAS KESULITAN INI...
(Atau boleh je klik dari bahagian Kandungan Dalam Blog Ini.. kat sana dah diupdate ikut turutan page) TQ

Friday, December 25, 2009

page 29 - sambungan


?Nah..saya pilih yang ni. Memang cantik... rantai tangan cristal...? Ok kan.
Aku memang teringin sangat nak pakai rantai tangan cristal macam tu. Tapi aku tak mampu nak beli. Eh!! Bukan tak mampu, tapi aku nak sangat kalau ada seseorang yang special yang kasi aku benda tu. Baru ada feeling.
?Eh!! Awak sengih-sengih sorang macam ni kenapa? Ada yang mencuit hati ke?? Rupanya En Annuar dari tadi memerhatikan gerak laku aku.
?Hehehe? Aku balas dengan ketawa.
?Ok.. Saya dah bayar, jom balik! Nanti tak sempat pulak saya nak pergi rumah member lama saya tu.? Sambil menarik tanganku kami terkocoh-kocoh keluar.

Setibanya kami dipersimpangan jalan..
?Sarah Aliya!! Thanks coz temankan saya. Kenangan hari ini takkan saya lupa seumur hidup saya. Thank you dear?? Cewah..kembang tengkuk aku dibuatnya kata-kata Pak Syed ni.
?Sama-sama, tak de hal punya. Nak minta tolong saya? anytime kalau saya free..hehehe..? Itu saja yang aku cakap. Syahdu jugak bila tengok rupa En Annuar. Bertuahnya aku..
Setibanya aku di halaman rumah. Aku lihat suasana rumahku begitu sunyi. Gelap saja nampaknya. Selalunya diwaktu macam ni ceria saja suasananya. Malas aku nak pikir dah. Mana nak pikir permintaan En Annuar siang tadi. Nak pikir pelawaan H nak jumpa aku malam ni. Macam-macam. Lemah aku menuju ke muka pintu.
La... apa pasal malap je lampu kat dalam rumah aku ni? Tak bayar bil letrik ke? Pikir lagi. Aku berjalan sambil menyanyi-nyanyi kecil lagu Aduh Saliha..lagu Mawilah kan.. Kan aku peminat nombor satu dia... menaiki satu-satu anak tangga menuju ke arah bilikku. Sunyi saja aku rasa waktu ni. Tiba - tiba aku terlihat kelibat orang. Kecut perut aku dibuat makhluk tu.

No comments:

Post a Comment