Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

SELAMAT BERKHAYAL YE.....

SALAM...UCAPAN TERIMA KASIH COZ SUDI MASUK BLOG KAKYONG UNTUK BACA NOVEL-NOVEL HASIL KREATIVITI KAKYONG SENDIRI. KEBANYAKANNYA DATANG SECARA SPONTAN LEBIH 3 TAHUN LEPAS. MEMANG ADA CADANGAN NAK TERBITKAN.. DAH TRY HANTAR KE ALAF21 CUMA BELUM ADA REZEKI MASA TU. SO KAKYONG SIMPAN JE MANUSKRIP YANG DAH DIBUKUKAN SENDIRI DALAM ALMARI. KALAU ADA SIAPA-SIAPA YANG NAK BELI MANUSKRIP NOVEL NI BOLEH LER BAGITAU. HARGA BOLEH DIRUNDINGKAN. CUMA DIHARAPKAN AGAR SIAPA SAJA YANG BACA NOVEL NI TAK CIPLAK SUDAHLAH YER. KEJUJURAN ANDA AMAT-AMAT KAKYONG HARGAI.
OH YA.. MINTA MAAF BANYAK-BANYAK. KALAU NAK BACA CERITA NI.. KENA BACA DARI PAGE LAST NAIK KE ATAS. MAAF SEKALI LAGI DIATAS KESULITAN INI...
(Atau boleh je klik dari bahagian Kandungan Dalam Blog Ini.. kat sana dah diupdate ikut turutan page) TQ

Friday, December 25, 2009

page 15 - sambungan

je aku lari ke bilik air. Aku cari jugak dekat restoran tu kat mana bilik air. Bukan nak buang air pun tapi entah? En Annuar terpinga - pinga tengok gelagat aku. Kemudian dia bersuara seakan dengar dan tidak.
?Sara.. awak ni kenapa? Ada yang tak kena ke? Kenapa wajah awak pucat sangat ni? Awak tak sihat ke? dan bla bla bla.? Dah lah aku tengah tahan sakit ni, Pak Syed ni pulak banyak menyoal.
?En Annuar .. maaflah, saya dah tak tahan ni. Sakit sangat ni.?
Sambil menundukkan badan aku, airmata aku tiba-tiba jatuh. Memang aku tak rasa malupun waktu tu. Dah sakit sangat. Lemah badan aku dan aku tersandar kat dinding restoran tu. Cepat-cepat En Annuar memimpin aku ke tempat duduk kami semula.
?Sara, are you ok. Let me check??
?What!!!? Aku menjerit. Semua mata memandang kami. Lantaklah korang.
?Tak maksud saya...jom saya bawa awak ke klinik..?
Belum aku sempat jawab, En Annuar dah pun heret aku masuk ke dalam keretanya. Aku ikut sajalah. Ingat senang ke bos nak pimpin staff dia. Peluang.
Dalam kereta aku pejam celik menahan sakit. Sambil tu aku memandang luar tingkap. Eh ni kan klinik abang aku. Abang Harith. Halamak..kantoi la aku nanti?. Fikirku dalam gabra tak menentu.
?Er..En Annuar.. perut saya dah ok dah. Tengok tak.. tak sakit pun.? Aku membohongi bos aku dan diriku sendiri.
?Iyalah tu, nampak tak macam dah ok pun. Air mata tu ape?? Perli bos aku.
?Dah..kita dah sampaipun. Ni klinik kawan saya Dr Shamrin. Awak duduk situ dulu nanti kita masuk dalam..?
Beriya-iya mamat ni dengan aku. Macam la aku ni wife dia yang dia nak masuk sekali.
?Ok..ok..? Dalam hati biarlah abang aku tak ada..

No comments:

Post a Comment