Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

SELAMAT BERKHAYAL YE.....

SALAM...UCAPAN TERIMA KASIH COZ SUDI MASUK BLOG KAKYONG UNTUK BACA NOVEL-NOVEL HASIL KREATIVITI KAKYONG SENDIRI. KEBANYAKANNYA DATANG SECARA SPONTAN LEBIH 3 TAHUN LEPAS. MEMANG ADA CADANGAN NAK TERBITKAN.. DAH TRY HANTAR KE ALAF21 CUMA BELUM ADA REZEKI MASA TU. SO KAKYONG SIMPAN JE MANUSKRIP YANG DAH DIBUKUKAN SENDIRI DALAM ALMARI. KALAU ADA SIAPA-SIAPA YANG NAK BELI MANUSKRIP NOVEL NI BOLEH LER BAGITAU. HARGA BOLEH DIRUNDINGKAN. CUMA DIHARAPKAN AGAR SIAPA SAJA YANG BACA NOVEL NI TAK CIPLAK SUDAHLAH YER. KEJUJURAN ANDA AMAT-AMAT KAKYONG HARGAI.
OH YA.. MINTA MAAF BANYAK-BANYAK. KALAU NAK BACA CERITA NI.. KENA BACA DARI PAGE LAST NAIK KE ATAS. MAAF SEKALI LAGI DIATAS KESULITAN INI...
(Atau boleh je klik dari bahagian Kandungan Dalam Blog Ini.. kat sana dah diupdate ikut turutan page) TQ

Friday, December 25, 2009

page 17 - sambungan

?Begiini? tadi Ieya tunggu bas, lepas tu bas lambat sangat, elok bas sampai, tup-tup mamat ni sampai pulak, Ade ke dia halang bas tu..? Pot pet pot pet aku bercakap.
?Oopp..dah..dah..dah paham dah.? Pintas abang aku.
Itu lah kan aku dah kata, aku kalau cakap memang susah nak berhenti.
?Tengok perut.. la kembung ni. Semalam Ieya makan apa?? Soal abang aku.
?La!! kan kita makan sama-sama semalam, manalah Ieya ada makan benda lain. Tapi sebelum tidur malam tadi Ieya ada minum susu coklat. Takkan itu penyebabnya?? Soal aku kemudian.
?Tak pe.. nanti abang kasi ubat angin. Makan tau ubat tu. Tapi kena makan dulu. Ni dah sarapan ke belum ni??
?La..belum lah bang, kan tiba-tiba perut?.? Tak sempat habis ayat aku, abang aku cekup mulut aku. Pepaham sajalah kan.
?Ok Syed.. staff kau ok je. Cuma angin banyak dalam perut dia. Sambil senyum perli pada aku.
?Oh macam tu ke.. risau jugak aku. Ingatkan apa tadi. Ok lah aku keluar dulu. Jumpa lagi. Kita setkan appointment, boleh?? En Annuar berjabat tangan dengan abang aku. Aku senyum je, tak tau nak cakap apa.
Apa yang aku mampu kata, memang untung kalau siapa-siapa yang dapat Pak Syed aku ni.
Diam tak diam hubungan aku dengan penghantar misteri SMS ni berjalan selama 6 bulan. Kalau H tak hantar sms, aku yang akan hantar. Rasa macam tak lengkap hari-hariku tanpa bersembang dengan dia. Entahlah.. aku rasa semacam je perasaan aku pada si H. Adakah dia pun sama?
Mungkin juga... sebab tiap kali kami berbicara melalui sms, masing-masing akan meluahkan perasaan masing-masing. Kekadang dia cakap dia rindu kat aku. Dan aku pun sama jugak. Adakah ini di namakan cinta... cinta sms.

No comments:

Post a Comment