Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

SELAMAT BERKHAYAL YE.....

SALAM...UCAPAN TERIMA KASIH COZ SUDI MASUK BLOG KAKYONG UNTUK BACA NOVEL-NOVEL HASIL KREATIVITI KAKYONG SENDIRI. KEBANYAKANNYA DATANG SECARA SPONTAN LEBIH 3 TAHUN LEPAS. MEMANG ADA CADANGAN NAK TERBITKAN.. DAH TRY HANTAR KE ALAF21 CUMA BELUM ADA REZEKI MASA TU. SO KAKYONG SIMPAN JE MANUSKRIP YANG DAH DIBUKUKAN SENDIRI DALAM ALMARI. KALAU ADA SIAPA-SIAPA YANG NAK BELI MANUSKRIP NOVEL NI BOLEH LER BAGITAU. HARGA BOLEH DIRUNDINGKAN. CUMA DIHARAPKAN AGAR SIAPA SAJA YANG BACA NOVEL NI TAK CIPLAK SUDAHLAH YER. KEJUJURAN ANDA AMAT-AMAT KAKYONG HARGAI.
OH YA.. MINTA MAAF BANYAK-BANYAK. KALAU NAK BACA CERITA NI.. KENA BACA DARI PAGE LAST NAIK KE ATAS. MAAF SEKALI LAGI DIATAS KESULITAN INI...
(Atau boleh je klik dari bahagian Kandungan Dalam Blog Ini.. kat sana dah diupdate ikut turutan page) TQ

Thursday, December 24, 2009

DIARI CINTA HAKIKI

PAGE 1

Suatu hari aku terima sms dari seseorang. Entah dari mana dia dapat nombor handphone aku, aku pun kurang pasti. Apa yang pasti dia ingin berkenalan denganku. Katanya dia ingin mengenali diriku dengan lebih dekat lagi. Dan katanya juga dia seakan telah mengenali diriku sejak lama dulu. Hairan, sungguh hairan. Siapakah gerangan orang ini. Tidak dinyatakan jantinanya samada dia seorang lelaki atau perempuan.

Pada firasatku...seorang lelaki, tapi entahlah. Di zaman yang serba moden ni..aku kurang yakin sikit. Adakalanya dia seorang perempuan tetapi lagaknya seakan lelaki. Ada yang lelaki namun lagaknya mengalahkan perempuan. Katanya lagi..biar kita berSMS dulu, bila rasa selesa nanti baru kita berjumpa. Hanya di situ.

Aku rasa serba salah. Patutkah aku menjawab semula smsnya itu? Apa yang harus aku katakan padanya? Aku takut dia akan sentiasa mengganggu ku. Hingga kini... sudah seminggu dia tidak putus-putus menghantar pesanan melalui handphone ku. Entah....

Apa lah salahnya kan aku balas.... lelaki ke perempuan ke tak apa la... lantak la... yang pasti aku nak tahu siapa dia sebenarnya... Entah-entah kawan lama aku. Almaklumla... Hari tu time tukar telepon, lupa nak check kot-kot ada nama yang aku tersave dalam phone je. Tapi tak save dalam sim card. Aku pun balas.....

Saipa ni? Awak ada mesej kat saya. Tapi saya tak kenal pun nombor ni. Saya kenal awak ke? Tolong bagi tau ye.... Tq.

Okey la kot ayat aku ni kan... Tak ada la macam perempuan gatal pun. Hehehe.. Aku ketawa sorang-sorang. Nasib baik tak ada sesiapa yang dekat dengan aku. Masing-masing kusyuk buat kerja. Masing-masing sibuk. Yang tak sibuk pun buat-buat sibuk jugak.... Bukan sibuk buat kerja sebenarnya... sibuk benda lain... Bos tak ada katakan... outstation kat Bangkok.

Heheheh.... bos aku ni garang sikit. Orang kaya... Hensem pulak tu... Mak we keliling pinggang. Kahwinnya tak lagi. Ramai la peminat dia ni. Aku pun salah seorangnya. Tapi tak boleh kot..... Aku ni orang biasa saja... perwatakan aku pun sederhana... Lagipun kerja sebagai kerani... layak kah aku bergandingan dengan dia...Emmmm.... masuk angin keluar asap saja la... Kalau nak tahu lagi lebih lanjut pasal diri dan keluarga aku?.. tunggu!!!!!

No comments:

Post a Comment